Setembre fa vacances tot l'agost però llança una oferta de subscripció més bossa per només 30 euros durant tot el mes

| 31/07/2019 a les 19:12h
Arxivat a: Setembre, Setembre
Aquesta notícia es va publicar originalment el 31/07/2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Setembre fa vacances durant tot l'agost. Però no s'oblida de les persones que els interessa la publicació i obre una oferta de subscripció durant tots els dies d'agost, parafrasejant el nom de la cooperativa editora de Setembre. L'oferta consisteix en una subscripció durant tot un any més una bossa de Setembre de regal per només 30 euros, un 40% per sota del preu de tarifa. En concret, regalarem bosses de color gris de la campanya #JoSetembre.

I és clar, totes aquelles persones que vulguin i ja la tinguin, poden publicar a les xarxes socials una foto seva amb la bossa durant les vacances amb l'etiqueta #JoSetembre.

La subscripció és molt ràpida de fer i només s'ha d'omlir un breu formulari en aquest enllaç

I també durant tot el mes d'agost es publicarà cada dia un contingut a Twitter i Facebook de Setembre amb enllaç a les entrevistes, reportatges i articles que han tingut més bona acollida durant l'últim any.

I al setembre, fent honor al nom del mes, Setembre tornarà amb més publicacions crítiques, socials i culturals. Bon agost a tothom!
Una lectora llegint el número especial dels 25 anys de La Rella
Una lectora llegint el número especial dels 25 anys de La Rella
Josep Comajoan Colomé
Es farà aquest dissabte, amb una taula rodona d'entitats, brindis, concurs, sopar i concert amb Blú, DJ Gin, DJ Kaktus i DJ Pontmetralla | Amb motiu de l'aniversari també s'ha editat un número especial de la revista, referent en la informació al Lluçanès
Activistes convocats pel Grup de Suport Mutu de Manlleu al davant de l'immoble on es volia fer el desallotjament
Activistes convocats pel Grup de Suport Mutu de Manlleu al davant de l'immoble on es volia fer el desallotjament | Ferran Domènech
Ferran Domènech
L'ajornament negociat pels activistes ha estat possible pel fet que la persona afectada està en tràmits pel divorci i la mesa d'emergència | La propietat de l'immoble és Crescent Lake, una societat amb seu a Madrid
Susanna Vives i Carla Dinarès, anunciant la presentació de la querella contra Josep Anglada
Susanna Vives i Carla Dinarès, anunciant la presentació de la querella contra Josep Anglada
Josep Comajoan Colomé
Se l'acusa d'un delicte d'injúries greus amb l'agreujant de motius de discriminació per raó ideològica i de gènere | La CUP demana que la resta de grups del consistori i l'Ajuntament mateix s'afegeixin a la querella com a acusació popular