Ràdio Clota | Trobades

L'Erol i l'educació lliure

Càpsula de Ràdio Clota feta des de la jornada solidària organitzada per la comunitat d'educació lliure l'Erol

Parlen amb pares, nens i acompanyants sobre el funcionament d'aquest projecte

«Som una cooperativa d’acompanyants, però som moltes: les famílies, els infants i el poble»

| 04/01/2023 a les 16:39h
Arxivat a: Setembre social, Ràdio Clota, Trobades, nens, Sant Andreu de Gurb, Gurb, educació, escola, educació lliure, Erol, L'Erol, món cooperatiu
Aquesta notícia es va publicar originalment el 04/01/2023 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Bet Tena, a la llibreria cooperativa Mala Peça, de Sabadell
Bet Tena, a la llibreria cooperativa Mala Peça, de Sabadell | Sara Blázquez Castells
Sara Blázquez Castells
«La Fundació Roca Galès és una eina molt potent que s’ha de socialitzar i democratitzar molt més» | «S’ha d’anar molt amb compte perquè crec que has de créixer com la teva capacitat de gestió et permet créixer»
Manifestants en un 8M anterior a Vic
Manifestants en un 8M anterior a Vic | Sara Blázquez Castells
El gruix d'actes del 8M a Osona i el Lluçanès es concentren a Vic i culminaran amb la manifestació a partir de les 7 del vespre | Aquest divendres també hi ha una concentració de rebuig al blanquejament del masclisme i la LGTBIfòbia a l'Ajuntament de Vic
Portada d'Acción Cooperatista del 31 de juliol del 1936
Portada d'Acción Cooperatista del 31 de juliol del 1936 | Arxiu
Ivan Miró
El sociòleg Ivan Miró repassa en aquest article el compromís antifeixista del cooperativisme català | « Com als anys 30 del segle XX, els nous feixismes són la resposta de les elits globals al caos sistèmic – geopolític, econòmic, ecològic i social – que elles mateixes han provocat»