FESTA DE SETEMBRE

Setembre celebra el primer aniversari amb l’espectacle Ovidi4

La primera festa d’aniversari de Setembre es farà el 23 de març a l’Espai ETC de Vic

Hi haurà l’espectacle d’Ovidi4, la Croqueta de Setembre i s’encetarà una campanya de guerrilla

| 07/02/2018 a les 11:08h
Arxivat a: Setembre cultural, Cultura, Espai ETC, Periodisme, Ovidi, Ovidi3, Ovidi4, Festa Setembre, Setembre
Borja Penalba, David Caño, Mireia Vives i David Fernàndez són Ovidi4
Borja Penalba, David Caño, Mireia Vives i David Fernàndez són Ovidi4
Aquesta notícia es va publicar originalment el 07/02/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El novembre passat Setembre va celebrar el seu primer any de vida. I ho celebrarà al març, a l’Espai ETC de Vic, amb una festa que inclourà l’espectacle d’Ovidi4, Cuidem-nos. Un espectacle hereu d’Ovidi3, on Mireia Vives s’incorpora al trio format per David Fernàndez, David Caño i Borja Penalba, convençuts que «cal seguir resistint, insistint i persistint: foradant el mur, ampliant el camp de batalla i desobeint l’absurd. I cuidant-nos». I intercooperant amb Quesoni, amb qui tot han estat facilitats per dur a Vic un espectacle amb textos de Pere Quart, Angela Davis, Joseba Sarrionaindia, Marina Garcés, Santiago Alba Rico, Roger Pelàez, Maria Mercè Marçal, Josep Palau i Fabre, Valero Sanmartí, Rafeef Ziadah, Marc Granell, David Caño, Montserrat Roig, David Sarsanedas, Enric Casasses i G. K. Chesterton.
 

David Fernàndez, David Caño, Mireia Vives i Borja Penalba durant un dels espectacles d'Ovidi4


La Festa de Setembre era una de les recompenses de la campanya de micromecenatge que va fer possible la posada en marxa la publicació crítica, social i cultural Setembre. Totes aquelles persones que hi vulguin assistir i no tinguin entrada, poden comprar-la fins esgotar existències. La festa serà el divendres 23 de març a les 8 del vespre a l’Espai ETC de Vic, on després de l’espectacle d’Ovidi4, la celebració continuarà amb la Croqueta de Setembre, ideada i feta pel xef del Gravat, Oriol Sala, i amb l’arrencada d’una campanya de guerrilla, pensada per l’estudi creatiu Partee, autors també del cartell de la festa.

Ovidi4 - Cuidem-nos from Poca Broma Produccions on Vimeo.

I és que cap espectacle representa millor els valors i la filosofia de Setembre que Ovidi4. Ens fem nostres les seves paraules:

I així, això. Contra la geografia del desastre i l’arquitectura de les excepcions, ens vam retrobar assembleàriament. A la intempèrie, perquè sempre es reconstrueix des de les runes, les cendres i els dubtes. Hi tornem: tornant-nos-hi contra el mur, el silenci i la mordassa. Per què clar, on passen les coses? Ni a la pantalla ni a l’smarthpone ni a la tv ni al xat. Les coses passen allà on les podem compartir, les podem dubtar i, sobretot, les podem transformar. Quan les imaginem alhora, les cuidem plegats i les resistim juntes.

Des de tots els suds, contra la temptació de rendir-nos. Quan la millor sobirania és estar lluny dels que manen. I perquè mentre no aprenguem a furetejar en la foscor, no sabrem resistir amb claredat. Juntem-nos. Cuidem-nos.

Contraparafrasejant la por, «dejadnos actuar».
 

Cartell de la Festa de Setembre Foto: Partee.cat


 
Una lectora llegint el número especial dels 25 anys de La Rella
Una lectora llegint el número especial dels 25 anys de La Rella
Josep Comajoan Colomé
Es farà aquest dissabte, amb una taula rodona d'entitats, brindis, concurs, sopar i concert amb Blú, DJ Gin, DJ Kaktus i DJ Pontmetralla | Amb motiu de l'aniversari també s'ha editat un número especial de la revista, referent en la informació al Lluçanès
Activistes convocats pel Grup de Suport Mutu de Manlleu al davant de l'immoble on es volia fer el desallotjament
Activistes convocats pel Grup de Suport Mutu de Manlleu al davant de l'immoble on es volia fer el desallotjament | Ferran Domènech
Ferran Domènech
L'ajornament negociat pels activistes ha estat possible pel fet que la persona afectada està en tràmits pel divorci i la mesa d'emergència | La propietat de l'immoble és Crescent Lake, una societat amb seu a Madrid
Susanna Vives i Carla Dinarès, anunciant la presentació de la querella contra Josep Anglada
Susanna Vives i Carla Dinarès, anunciant la presentació de la querella contra Josep Anglada
Josep Comajoan Colomé
Se l'acusa d'un delicte d'injúries greus amb l'agreujant de motius de discriminació per raó ideològica i de gènere | La CUP demana que la resta de grups del consistori i l'Ajuntament mateix s'afegeixin a la querella com a acusació popular